RizVN Support
(+40) 768 869 000
(+40) 735 359 556
Email

Software

Scris de ADMIN. Posted in Software

 Pentru ca sistemul dvs. sa functioneze normal totdeauna si astfel sa va asigure o mare productivitate, calculatorul trebuie intretinut din punct de vedere software si diagnosticat lunar.

INTRETINEREA SISTEMULUI DE OPERARE

124860-matte-white-square-icon-business-toolset-sc44• verificare de ansamblu a starii de functionare a sistemului de operare
• instalare - corectii puse la dispozitie de producatorul sistemului de operare (service pack, security patch)
• instalare versiuni noi, imbunatatite ale programelor componente ale sistemului de operare
• verificare functionare driver-e
• actualizare driver-e in cazul aparitiei de noi versiuni
• verificare conectivitate retea si / sau internet
• corectare setari retea si / sau internet
• setare puncte de restaurare pentru sistemele de operare care permit acest lucru
• realizare copii de siguranta fisiere importante ale sistemului de operare
• verificare politici de securitate si depistare intruziuni / vulnerabilitati
• creare si intretinere conturi de acces utilizatori
• optimizare configuratie sistem operare
• realizare copii de siguranta fisiere de configurare apartinand altor aplicatii dar stocate in directoare sistem
• realizare copii de siguranta a kit-ului de instalare a sistemului de operare in cazul in care acest lucru este permis prin licenta
• consultarea log-urilor aplicatiilor, de securitate si sistem pentru depistarea problemelor ce nu se manifesta transparent si inlaturarea • • cauzelor ce le-au produs sau recomandarea masurilor ce trebuiesc luate pentru a nu mai aparea astfel de erori

INTRETINERE ALTE PACHETE SI APLICATII SOFTWARE

missing piece SM• verificare stare de functionare
• instalare corectii puse la dispozitie de producatorul soft-ului respectiv
• configurare aplicatii in vederea optimizarii, in corelatie cu echiparea hardware si sistemul de operare
• realizare copii de siguranta pachete si aplicatii software in cazul in care acest lucru este permis prin licenta

ALTE OPERATIUNI NECESARE SAU PREVENTIVE

• realizare copii de siguranta kituri de instalare, driver-e, alte aplicatii si pachete software in cazul in care acest lucru este permis prin licenta detinuta de abonat
• instalare si configurare program anti-virus licentiat abonatului
• instalare si configurare program anti-virus licentiat prin licenta publica generala in cazul in care abonatul nu detine o licenta pentru un program anti-virus
• actualizare baza de date definitii virusi
• actualizare motor de cautare virusi si module de curatare (dezinfectare)
• verificare stare sistem privind infectarea cu virusi informatici / devirusare fara reinstalarea sistemului de operare si fara recuperare fisiere infectate
• optimizare stocare pe hard-disk
• verificare integritate fisiere si structura directoare
• verificare si configurare personal firewall pentru sistemele de operare care il contin
• instalarea si configurarea de programe de monitorizare a activitatii sau traficului (la cererea abonatului)

ANALIZA REZULTATE VERIFICARI SI SUGESTII

anti-virus-software• Se va analiza toate rezultatele verificarilor efectuate. In urma acestei analize, va vom avertiza asupra tuturor problemelor ce pot aparea si va vom recomanda solutii. De asemenea, veti fi avertizat in cazul in care calculatoarele dvs. au fost folosite neautorizat, exista deficiente de securitate, se impun masuri suplimentare de protectie anti-hacker sau anti-virus.
• Resursele hardware pot uneori sa nu permita folosirea unor anumite sisteme de operare sau pachete / aplicatii software, sau rularea lor sa se desfasoare cu dificultate. Vom evalua pentru dvs. aceste resurse, va vom avertiza din timp in cazul in care ele trebuiesc suplimentate si va va sugera solutii optime de extindere a infrastructurii IT, bazate pe activitatea pe care o desfasurati si cerintele efective ale acesteia.

 

Built with HTML5 and CSS3 • Copyright © 2008 - 2013  Help IT Services